Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вакуума?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
    Щом е за колата съм готов на всичко - дори и вакуум да меря. Ще взема повечко
    Премерете го,премерете го,аз съм ял голямо дърво с един тройник за вакуум
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      абе и мойта е 105 коня и бражди там онва дет си оградил (поне от там се чува). понякога спирачките са твърди като влизам в колата да е паля. мисля че се получава защото държа на спирачка като е гася. егра съм го затапил от сякаде. кво се притесняваш излишно.
      JTD 105+

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Нещо не мога да те разбера. Когато колата не е запалена те притеснява, че педалът на спирачката е твърд? То е нормално - сервото не работи. Когато натиснеш педала, задържиш го натиснат и запалиш - потъва, нали? Но не до долу все пак. Значи е ОК. Дори при запален двигател. след второто, особено трето напомпване педалът става камък, дори и със серво. Ако е така, няма що да се кахъриш. Но бира може да идеш да пиинете
        При изправна система,на изгасен двигател,трябва да имаш запас от 2 или 3 натискания,преди педала да се одърви.
        Когато работи двигателят,дори ръченица да играеш върху педала,трябва да си остава "мек".
        Ако не е така,някой елемент от системата вече не е в час,я клапан,я мембрана,я помпа или маркуч.

        Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
        абе и мойта е 105 коня и бражди там онва дет си оградил (поне от там се чува). понякога спирачките са твърди като влизам в колата да е паля. мисля че се получава защото държа на спирачка като е гася. егра съм го затапил от сякаде. кво се притесняваш излишно.
        Това,че гасиш на спирачка е без значение.

        Даже баба Лада покриваше горе написаното,а предполагам,че всички гасим с натисната спирачка.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          .......
          Когато работи двигателят,дори ръченица да играеш върху педала,трябва да си остава "мек".
          Ако не е така,някой елемент от системата вече не е в час,я клапан,я мембрана,я помпа или маркуч.
          .....
          Тук не съм съгласен. Вярно, можеш да го натиснеш до долу почти, но с доста по-голямо усилие, докато на загасен двигател не можеш. А и нали си имаме с-ма за регулиране на усилието така, че няма място за притеснения
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Тук не съм съгласен. Вярно, можеш да го натиснеш до долу почти, но с доста по-голямо усилие, докато на загасен двигател не можеш. А и нали си имаме с-ма за регулиране на усилието така, че няма място за притеснения
            Аз не съм съгласен с теб, защото първо не разбрах ти с кое не си съгласен, второ защо и кога трябва по-голямо усилие от обикновеното при запален двигател, трето на загасен двигател какво не можеш? И четвърто какво общо има системата за регулиране на усилието, че и да няма място за притеснение от кое всъщност можем да не се притесняваме? Като изчезне вакума каква система ще ти помогне да спреш?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Аз не съм съгласен с теб, защото първо не разбрах ти с кое не си съгласен, второ защо и кога трябва по-голямо усилие от обикновеното при запален двигател, трето на загасен двигател какво не можеш? И четвърто какво общо има системата за регулиране на усилието, че и да няма място за притеснение от кое всъщност можем да не се притесняваме? Като изчезне вакума каква система ще ти помогне да спреш?
              С кое не съм съгласен - само него оставих като цитат
              За усилие съм говорил по-нагоре кога и какво - тук казвам, че при запален двигател като напомпаш няколко пъти педала става по-твърд
              На загасен двигател трябва да си доста як за да натиснеш педала докрай след няколко напомпвания
              Няма място за притеснение ако това, дето съм написал преди няколко поста е така.
              И всичко това важи и е в сила когато всичко ти е наред и имаш вакуум. Ако нещо не се изпълнява, значи имаш проблем. А и колегата както го описва - няма проблем явно, а само се притеснява
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Ако се "втвърдява" педала при напомпване - имаш "вятър" по хидравличната система(не е обезвъздушена).
                При изправна вакумна система,на загасен двигател се правят безпроблемно поне 2 натискания на спирачката при всички коли с вакумен усилвател на спирачното усилие.
                При колегите наистина няма място за притеснение в момента,защото при палене системата поддържа негативно налягане.
                Проблемът,за който говорят е резултат от стареенето на материалите и загубата на свойства при ниските температури.
                Просто всичко гумено се е одървило и е нормално да се държи малко по-различно от обичайното.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Проблемът,за който говорят е резултат от стареенето на материалите и загубата на свойства при ниските температури.
                  Просто всичко гумено се е одървило и е нормално да се държи малко по-различно от обичайното.
                  На това и аз се спирам, но все пак една проверка няма да е излишна.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment

                  Working...
                  X